OPTIMA POLSKA liderem branży solarnej w Polsce 07.06.2013

lider_branzy_solarnej29 maja 2013 r. przedstawiciele firmy Schüco International Polska wręczyli Pawłowi Wyszyńskiemu – właścicielowi firmy OPTIMA POLSKA – nagrodę będącą potwierdzeniem jej znaczącej pozycji w branży energii odnawialnej w Polsce. Wręczenie statuetki lidera branży solarnej odbyło się w gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.

– Z ogromną radością i satysfakcją przekazałem firmie OPTIMA statuetkę dla Najlepszego Partnera Handlowego Działu Schüco Solar w Polsce w 2012 r. – mówi Piotr Panek, Dyrektor Zarządzający firmy Schüco International Polska. – W ubiegłym roku OPTIMA POLSKA dokonała zakupu i montażu największej ilości systemów solarnych naszej firmy. Na uznanie zasługuje również fakt wysokiego poziomu technicznego wykonywanych usług i profesjonalnej obsługi klientów. Nasz partner sprawnie współpracuje z regionalnymi oddziałami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie dofinansowania do zakupu i montażu kolektorów słonecznych. Na chwilę obecną nowym wyzwaniem dla OPTIMY jest technologia fotowoltaiczna. Kadra inżynierska i monterzy białostockiej firmy odbyli już szkolenia w siedzibie Schüco Polska, przygotowując się tym samym do obsługi nowego sektora rynku. Mam nadzieję na dalszy rozwój współpracy z firmą OPTIMA i życzę jej kierownictwu oraz pracownikom wielu sukcesów – dodaje Piotr Panek.

– Ta nagroda to dla podsumowanie ważnego etapu mającego miejsce po osiemnastu latach mojej pracy zawodowej – przyznaje Paweł Wyszyński, właściciel firmy OPTIMA POLSKA, będącej członkiem Związku Pracodawców Forum Energetyki Odnawialnej. – Cieszę się, że przez wszystkie lata, w których prowadziłem firmę, udało mi się utrzymać dobre relacje, nie tylko z moimi pracownikami czy partnerami handlowymi, ale ogólnie – z ludźmi. Wierzę, że właśnie takie podejście powinno stanowić dla przedsiębiorcy największą wartość. Od samego początku byłem przekonany, że możliwość zaoferowania klientom produktów o najwyższym na świecie reżimie jakościowo-technologicznym będzie miało bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży. Nie myliłem się – na chwilę obecną OPTIMA POLSKA może pochwalić się blisko tysiącem zadowolonych z naszych usług klientów.